Ben je de grip op je huishouden, je administratie, je agenda en/of je huishoudtaken kwijt? Komt het er niet van om bij voorbeeld de kledingkast, de keukenkastjes, zolder of andere plek op te ruimen? Is de administratie niet overzichtelijk en op orde? Zijn er nog zoveel taken die je moet doen, waar je geen grip op hebt? Heb jij het gevoel dat de huishoudelijke taken niet eerlijk verdeeld zijn? Hol je voortdurend achter de feiten aan en heb je geen tijd om echt te genieten?
Als je je spullen op een goede manier organiseert, je routines hebt ontwikkeld, verlicht dit het werk en bespaart het tijd. Een opgeruimd huis is eenvoudiger schoon te krijgen en te houden (en beter voor je gezondheid). Dit geeft meer rust en ruimte voor andere leuke en mooie dingen in je leven. Ik help je graag om samen met jou volgens de Professional Organizing Particulierenmethode (POP) weer grip op je huis en je leven te krijgen.
Opruimen
Bang om iets weg te doen waarvan je denkt dat jij het ooit misschien nog nodig hebt? Vind je het lastig om afstand te doen van (gekregen) spullen? Hoe zou het zijn als je jouw spullen, kleding e.d. kunt opruimen en organiseren op een manier die bij jou past. Dit zodat je huis weer een thuis wordt, waar je rust en ruimte ervaart.
Administratie
Ontbreekt het overzicht in je postverwerking en administratie? Vind je het lastig om documenten terug te vinden? Bewaar je teveel en verplaats je poststukken en documenten in plaats van te sorteren en te organiseren? Ben je begonnen maar haak je af door gebrek aan motivatie? Hoe zou het zijn als je binnen enkele seconden het nodige document terug kunt vinden?
Agenda
Ken je dat gevoel dat je van alles wilt, maar het komt er niet van? Hoe pak ik het aan? Zie je door de bomen het bos niet meer? Ben je de grip op je agenda kwijt? Vind je het fijn dat iemand met je meedenkt? Hoe zou het zijn dat er in je agenda meer ruimte komt voor vrije tijd en leuke dingen.
Huishouden
Weet je niet hoe je je huishouden op orde kunt houden en zijn de taken in het gezin volgens jou niet goed verdeeld? Ontbreekt een schema? Heb je het gevoel dat je er alleen voor staat? Geef je geld uit aan overbodige schoonmaakmiddelen en -spullen? Mis je de stok achter de deur of het duwtje in de rug?
Tarieven: Intakegesprek aan huis:
Tarief: € 25,- (wordt verrekend bij een werkafspraak)
Uurtarief werkafspraken:
Tarief: € 55,- (excl. reiskosten a 0,19 km)
Referenties
Samen lukte het! Voordat Stijntje kwam, had ik me ingelezen over opruimen. Met haar lukte het mij nu de theorie in praktijk te brengen. Met Stijntje naast me kon ik afscheid nemen van een teveel aan spullen en niet van rommel zoals regelmatig gezegd wordt. Ik heb het proces als heel fijn ervaren. Het heeft me ruimte en rust gebracht. Nu ga ik zelf verder in de wetenschap dat ik op Stijntje kan terugvallen, mocht dit nodig zijn. -Christa-
Superfijn! Aanvankelijk ben ik futloos en down en uiteindelijk echt blij en opgeruimd. En dan ook nog eens 'kilo's lichter' qua spullen in huis. Stijntje neemt spullen voor de kringloop mee en volle vuilniszakken, glas e.d. worden door mij meteen afgevoerd. Ik bepaal zelf wat weggaat en wordt hierbij op een zeer prettige manier ondersteund door Stijntje. Ik ervaar letterlijk en figuurlijk ruimte en ik realiseer me dat ik nog een lange weg te gaan heb. En die tijd geef ik mezelf ook omdat ik nu met een plan werk en op de achtergrond door Stijntje gevolgd en gecoacht wordt. In het voorjaar gaan we samen weer verder. En na het opruimen komt de administratie aan de beurt. -Tonny
Wat een bijzondere vruchtbare dag! Al een hele tijd liep ik vast in het opruimen terwijl ik er heel veel tijd aan besteedde. Dit gaf een onrustig gevoel en maakte me verdrietig. Stijntje heeft me heel fijn geholpen om in korte tijd de kledingkasten en de slaapkamer op te ruimen. Ze helpt je begripvol en goed bij het beoordelen van wat je wel of niet wilt behouden. Ik had dit niet alleen gekund. Ik word hier gelukkig van. -Lies
Wil je graag geholpen worden? Lukt het niet alleen?